Arogant? Nici pe departe

Dacă eşti o persoană căreia i se spune des că este arogantă, bine ai venit în club (nu mai spun chestia cu we have cookies here, promit). Am observat că mi se întâmplă des asta şi de aceea simt nevoia să clarific lucrurile.

Nu cred că sunt un individ arogant, cu toate că am momentele mele, but still..plus că dacă oamenii miros slăbiciune, te exploatează. Cumva, e o mască pe care o mai port uneori. Ideea e că mulţi confundă aroganţa cu încrederea în sine. Perosnal, sunt foarte sigur pe mine pentru că am trecut prin toate stadiile, fie că vorbim de relaţii, sănătate, bani sau viaţă socială. Am cunoscut abundenţa tuturor lucrurilor de mai sus, precum şi lipsa acestora cu desăvârşire. Vezi tu, trecând prin atâtea şi ajungând (cu o oarecare eroare de calcul) unde ţi-ai propus, îţi dai seama că poţi depăşi orice obstacol. Tocmai de aceea, consider că viaţa e simplă AF, doar că noi ne-o complicăm şi probabil că ne place asta oarecum (sună puţin cinic dacă te gândeşti puţin).

Vezi tu, eu încerc să induc oamenilor încredere în forţele proprii pentru că nimic nu e mai dureros decât să vezi regretul din privirea cuiva (şi aici mă refer la regretul generat de neputinţă). Plus de asta, ştiu cum e să te simţi ca un zero negativ (chiar există zero negativ, pentru cei care se întreabă) şi nu doresc nimănui asta, e teribil.

Cum îţi poţi creşte încrederea în forţele proprii? Ei bine, ţi-am lăsat mai jos câteva dintre trucurile pe care le folosesc şi care, cu ajutorul altor lucruri, m-au făcut să nu mă tem de nimic (AROGANŢĂ!).

  1. Fii sincer. Sută la sută real şi fără scopuri ascunse. Încearcă, pe cât de mult posibil, să dai de înţeles ceea ce îţi doreşti (asta în cazul în care îţi este jenă să o spui). Eu sunt la fel de subtil precum o drujbă într-o bibliotecă. Cât timp nu ai nimic de ascuns, nu trebuie să îţi faci griji că integritatea ta va fi pusă la îndoială. Try it.
  2. Spune ceea ce te deranjează. Cred că este foarte sănătos să spui atunci când nu îţi convine ceva. Eu fac asta mereu (şi se poate să mor într-o zi din cauza asta, but who cares?). Desigur, trebuie să ai grijă şi cum o spui. Ambalajul contează enorm, ţine minte!
  3. Încearcă să fii de folos. Cred că trucul ăsta e preferatul meu şi poate de aceea îl folosec foarte mult. Dacă pot ajuta pe cineva, indiferent cum, o fac. Satisfacţia de a fi de un real folos pentru cineva e nepreţuită. Plus că sunt nişte sarcini pe care le duci la bun sfârşit, iar asta contează enorm.
  4.  Ai grijă de tine! Fizic şi emoţional, tu ar trebui să primezi. Cum starea mea de bine depinde doar de mine (m-a făcut mama gânditor, ce pot spune), fac tot posibilul să mi-o păstrez. Stai departe de oameni toxici, , relaţii nesănătoase (aici intră toate categoriile de relaţii) şi mai ales STAI DEPARTE DE DRAME!
  5. Nu permite nimănui să te trateze într-un mod negativ. Nu îmi pasă că eşti Cancelarul Germaniei, Ministrul Apărării, profesor universitar sau un bătrânel irascibil. Dacă te iei de mine fără motiv, răspund fără ezitare. Nu cred că ar trebui să accepţi rahaturile oamenilor doar pentru a fi tolerat, primit sau acceptat într-un grup sau de către o persoană.

Încearcă să preiei tu iniţiativa sau vei fi luat de fraier, keep that in mind.

FOTO

Un gând despre „Arogant? Nici pe departe

Lasă un comentariu